dinsdag 17 november 2009

DISCO, FINALLY



Ik ben vandaag bovenstaand pareltje gaan bestellen en ik sta niet in voor mijn schoolresultaten als het pakje voor de zesde december arriveert. Voor één keer hoop ik uit de grond van mijn hart dat die bebaarde Spanjaard met z'n zwarte knechten wat aan de late kant is. Kwestie van in de kerstperiode ook nog iets om handen te hebben. The Disco Files is een kleine 500 pagina's tellend naslagwerk met foto's, platenreviews en interviews met godenkinderen als David Mancuso en Larry Levan (over wie je hier ongetwijfeld meer zal lezen op Wereld Aidsdag, tenzij deadlines en een examen daar een stokje voor steken!). Het boek is uitgebracht door de discofreaks van DJHistory.com en door hier te klikken kan je gratis en volledig legaal een kleine preview downloaden. Dis go dis way, dis go dat way!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten